contact
Lochemseweg 32A
7214 RK Epse
0575 49 00 34
info@hetvormburo.nl

Vanaf 1 januari 2015 is Daphne Smit Communicatie & Organisatie gestart. We verzonnen de bedrijfsnaam ‘DSC&O’ en maakten de huisstijl en (mobiele) website voor haar.

Voor Kwekerij Het Nieuwe Veld, een zorgkwekerij in Diepenveen, heeft hetvormburo een nieuwe huisstijl ontworpen. Het uitgangspunt was een met de hand gemaakte uitstraling te creëren. De stijl is lekker fris geworden, omdat dit inmiddels helemaal past in de positieve bedrijfsvoering van de kwekerij. Ga er eens kijken, want je vindt er naast planten ook een theetuin en een bijenmuseum. Daarnaast is het gelegen op een geweldige locatie.

Wat komen we in ons vak toch onbekende en interessante vakgebieden tegen. BlueJade kunnen we zeker hieronder plaatsen. Deze club is intermediair tussen grote instanties als de grote banken (nationaal en internationaal), verzekeringsmaatschappijen en hackers. Er wordt momenteel door BlueJade een netwerk uitgerold waarin hackers anoniem gaten in de beveiliging van deze grote bedrijven aan te kaak kunnen stellen. De bank of verzekeraar betaald BlueJade voor de aangegeven risico’s en oplossingen, en op hun beurt betalen zij de hacker. Zo wordt het hacken in de legaliteit getrokken en verbetert de beveiliging van bedrijven.

Voor de ICT organisatie en SAP specialist Proxyon International BV maakten we de huisstijl en een veelvoud van folders ter grootte van een paspoort, die zijn veredeld met zilverdruk. We gebruikten een eekhoorn als symbool voor hun eigenwijsheid en inventiviteit. Deze komt naast diverse noten op veel van hun uitingen terug. De nootjes op de folders staan symbool voor ‘the tough nuts to crack’. Slimme jongens dus, en cowboys binnen SAP.

Voor Bestsellers, webshop in witgoed en elektronica, maakten we in 2009 een nieuwe huisstijl. Het logo moest krachtig zijn, en vooral op de website van kieskeurig.nl goed opvallen.